Diétás étkezés

Az étkezés fontossága

A diéta, pontosabban a testzsír százalékunk csökkentése érdekében nem elég a kalóriák számolgatása. Talán az étkezésünk megreformálása elején hoz némi változást, de ez a változás sokáig nem tartható fent, sőt akár az izmainkat is elveszíthetjük a nem megfelelően összeállított testsúlycsökkentő étrenddel. Amit mindannyian tudunk: kalória deficitet kell kialakítani, ami annyit jelent, hogy kevesebb lehet a bevitt kalória mennyisége, mint amit testünk egy nap alatt felhasznál. Azonban, ha csak ez lenne a fogyás titka, mindenkinek sikerülne fogynia, elérnie a vágyott egészséges testet és életvitelt.

Amit azonban kevesen tudnak, az az, hogy nem mindegy miből fedezem a napi kalória szükségletet. Figyelni kell a szénhidrát, a fehérje és a zsír, azaz a makrotápanyagok arányát és az elfogyasztani kívánt szénhidrát fajtáját is. A diétás programot követve, ennek a kritériumnak eleget teszünk és biztosítjuk a testzsírból történő súlycsökkenést és az izom megtartását.

A diétás programban megtalálod a számodra összeállított étrendet lebontva étkezésekre, és lehetőséget adok lecseréli a táplálékokat, az erre való táblázat segítségével.


ÉtkezésSales Support
Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt utie labore et dolore magna aliquyam erath sed diamer voluptua. At vero eos et accusam et justo.
EdzésprogramElolvasom
Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt utie labore et dolore magna aliquyam erath sed diamer voluptua. At vero eos et accusam et justo.
MotivációElolvasom
Lorem ipsum dolor sit amet, consetetur sadipscing elitr, sed diam nonumy eirmod tempor invidunt utie labore et dolore magna aliquyam erath sed diamer voluptua. At vero eos et accusam et justo.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *